درباره ما

انجام پايان نامه ،نگارش مقالات و ترجمه هاي تخصصي مهندسي هسته اي

درباره ما

۴۷ بازديد

موسسه علمي پژوهشي يژوهش يار ايران  با بهره گيري از كارشناساني متخصص و نخبه متشكل از دانشجويان مقطع دكتري  و فارغ التحصيلاني از برترين دانشگاه هاي كشور نظير دانشگاه شريف، تهران، و... مي كوشد تا همراهي مطمئن و قابل اعتماد براي شما دانشجويان عزيز باشد. هدف اصلي ما مشاوره و راهنمايي دانشجويان براي ارايه پايان نامه اي درخور، بدون استرس و سردرگمي ميباشد و نيز انتخاب مسيري مطمئن با استفاده از تجربه كساني كه در مسير انجام پايان نامه گام برداشته و به پيچ و خم هاي اين مسير مشرف هستند. به لطف خدا مفتخريم اعلام نماييم كه با بهره مندي از تيمي متخصص و حرفه اي پذيراي تمامي دانشجويان در رشته هاي مختلف از تمامي مقاطع تحصيلي در زمينه انجام پايان نامه، مشاوره پايان نامه، انجام مقاله هاي ISI وISC و... هستيم.

 يكي از وجوه متمايز  موسسه علمي پژوهشي يژوهش يار ايران نسبت به ساير فعالان در زمينه انجام پايان نامه تعهد آموزش است، به اين معني كه در تمامي مراحل انجام پايان نامه به شما آموزش هاي لازم داده خواهد شد. كارشناسان اين مجموعه به صورت مستقيم تا آخرين روز دفاع پايان نامه شما را همراهي نموده و ارتباط مستقيم دانشجو و كارشناس نيز از جمله برتري هاي موسسه علمي پژوهشي يژوهش يار ايران  است. يژوهش يار ايران  از آغاز تا پايان راه و در تمامي مراحل از جمله پروپوزال، اعمال پيشنهادات احتمالي استاد راهنما همراه شما بوده و مسير دشوار انجام پايان نامه را براي شما آسان و هموار مي نمايد. ما همواره سعي بر اين داشته ايم تا دانشجويان بتوانند مرحله فارغ التحصيلي خود را با ارايه پايان نامه اي مناسب و درخور به بهترين شكل پشت سر گذارند. ما در تمامي مراحل در كنار شما هستيم و مي كوشيم تا با ارايه يك پايان نامه خوب پايان خوبي را براي دوران تحصيل شما رقم بزنيم. پايان نامه هاي انجام شده از نظر علمي در سطح قابل قبولي بوده و در صورت درخواست دانشجو مي توان با استخراج مقاله از آن ها به تهيه مواردي نظير مقالات علمي پژوهشي تخصصي، مقاله ISI و مقاله ISC اقدام نموده تا بتوانيد در ساير عرصه هاي علمي نيز دست آوردهاي ارزشمندي را كسب نماييد.

تعهدات يژوهش يار ايران  :

* ما در يژوهش يار ايران  خود را متعهد مي دانيم با خوش‌خلقي و حسن نيت به تمامي خواسته هاي شما دوست عزيز جامه عمل بپوشانيم؛متقاضي پس از آشنا شدن با كارشناس خود٬ از ابتدا پشتيباني واقعي از پروژه و پايان‌نامه‌هاي خود را تا زمان تحويل كامل٬ تجربه خواهد كرد.

* با صداقت اعلام مي‌داريم تمامي كارشناسان يژوهش يار ايران  در رشته هاي مختلف٬فارغ التحصيل ارشد و دكتري از دانشگاههاي معتبر مي‌باشند و در اين راه پيشگام هستند.

* ما اين اطمينان را به شما مي‌دهيم كه تمامي مراحل كار به تاييد استاد‌راهنما برسد و درصورت وجود هرگونه اصلاحات احتمالي تا تاييد نهايي همراه شما مي‌مانيم.

* يژوهش يار ايران براي تك تك متقاضيان٬ كارشناسي را برمي‌گزيند كه زمينه كاري و موضوع پايان‌نامه يا رساله ايشان در راستاي موضوع متقاضي باشد و با توجه به سابقه ايشان در اين زمينه٬ چندين پروژه ارائه داده باشد.  ما بهترين ها را به شما معرفي مي كنيم.

* يژوهش يار ايران  در طول انجام‌پروژه يا پايان نامه و .... با متقاضي و كارشناس مربوطه در تماس خواهد بود و از رضايت طرفين اطمينان حاصل مي‌كند.

* يژوهش يار ايران  در صورت درخواست يا نياز دانشجو٬ كلاس رفع اشكال و مشاوره براي آمادگي جلسه دفاع با مرور بر سوالات احتمالي داورين برگزار ميكند تا متقاضي دفاعي مطمئن و بدون استرس داشته باشد.

* يژوهش يار ايران  تمامي فايل هاي شبيه سازي و نرم افزاري پروژه را به صورت تمام و كمال تحويل دانشجو خواهد داد و به هيچ وجه كپي هيچ يك از نسخه ها را نزد خود نگه نمي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.